Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş
Game plus dediğiniz oluşum soyguncu ve gaspçıdır. Şöyle özetleyeyim

Ben normalde 1 yıllık key alıp gfn yi kullanmaya başladım. Daha üyeliğimin bitmesine 10 ay flan var. GFN den mesaj geldi eski global serverdeki hesabınız 4 Mayısta sona erdirilecek game plus için indirim alacaksınız. Aksi takdirde üzerine su için
Belki geri ödeme yaparlar keyi satın alanlara ama
yinede hiç hoş bir giriş yapmadı Gameplus

Yurtdışı serverde kullanan biri olarak 50 mbps netimde 20 27 mbps hız alıyordum. Oynanıyor ama ara ara düşmeler yaşanıyor. Kütüphane çok kısıtlı birkaç tane AAA oyun dışında büyük bir yapımda yok sistemde. Olanlarında çıkma tehlikesi var.

Tr fiyatıda globalden çok yüksek aylık 75TL