KDV senin değil müşterinin ödemesi gereken vergidir. Sen aracılık yaparsın sadece.
Merhaba,
hocam keske musteriye de anlatabilsen bunu. Freelance piyasasi ne hale geldi zaten, bu uc kurusa is yapanlar yuzunden. 10 Bin TL' lik ise + KDV deyince kaciyor musteri, zaten 10 Bin' e zor ikna etmissin.