Ohoo neleri var neleri. Mesela maaşın asgari ücretten fazla ise çalışanı asgari ücret olarak gösterip kalanını elden verenler var. Hem vergiden hem primden herşey den kaytarıyor. Maaşıda 2-3 gün hatta belkide 1 hafta geciktirdiği oluyor. Tam gününden verdiği ne zamandı hatırlamıyorum bile. Bunları devlette biliyor ama hiç bişey yapılmıyor. Şikayet etsen hangi birini şikayet edeceksin.