Benim babamın patronu kadar omurgasız patron yoktur Dünyada. sigortasız çalıştırıyor elemanlarını, bir izin alsalar parasını keser hiç affetmez kaç kere ameliyat oldu akıllanmadı da.
Kabeye falan gidiyor oraya da iş alırım belki diye gidiyor. böyle karaktersiz ş... işçilerine pandemide ücretsiz izin verdi kendine araba aldı. yedi de yedi yedi de yedi.. hesap günü gelir elbet..