Bir de is begenmiyorlar deyip gizli issizlik var diyenlerde var bu ülkede. Onlar icin de beyninizi yormayın.Beyniniz onlardan daha değerli.
Sikayet konusuna gelince sikayet serbest ama isim belirtmek zorunda kalıyorlar.Yani isverene gittiklerinde su personelinizin sikayeti uzerine geldik diyorlar.Sonuc patron o sikayet edene ya mobbing uyguluyor ya da isten atiyor.Eger personel is yerinde uygunsuzluk görüp bunu sikayet ediyorsa isim deşifre edilmemesi lazim.Zaten sikayet etmek isteyipte edemeyenlerde bu yüzden etmiyor.Bi korumaniz yok.Isten atılırsaniz arkanizda duracak biri olmadığı gibi baska is yerine gittiğinizde neden ayrıldınız diyor kac para maas aldiniz diyorlar.Sana ne arkadas maasimdan 20.000 aliyodum napcan vercen mi o kadar maas desen diyemiyosun.Kisacasi insanlar issizligin had safhada oldugu bir ulkede boyun egen durumunda.Bunun da suclusunu hepimiz biliyoruz