bu ülke'de haftalık 45 saat kuralı olduğu halde 45 saat çalışan var mı? , yok tabiki. 12 saat + asgari ücret, çok afedersiniz, köpek gibi çalıştırıyorlar, yemek molası bile yok.

işine gelmediklerin de biz aileyiz yok oyuz buyuz vs.. iş başvuruyorsun 12 saat asgari ücret, yemek yok, yol yok, sigorta yok sonra da iş beğenmiyor diyorlar.

hakkınızı arayın hocam.