Berkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eksik bilgi. Beyaz yakalılar yönetici de olsa eğer mesai saatlerini belirleyen bir üst yönetici varsa ek mesai ücretine hak kazanır. https://www.birganpartners.com/beyaz...mesai-kavrami/
Eksik bilgi demeyelim de tamamen iş sözleşmesine bağlı bir durum bu fazla mesai ücretine ilişkin açılan davada beyaz yaka olup dava açıp kaybeden kişi çok

Çalıştığım firmada fazla mesai yapan kişiler daha sonra bu fazla süreyi izin olarak kullanıyordu maaşı kesilmeden yada işe geç geldiklerinde maaş kesilmiyor du
Bu durumu kişiler suistimal ettiler altında arabası olan kişi işi olsada olmasada günde iki üç saat geç çıkıyor be bunu daha sonra izin olarak kullanıyordu firma bunu fark edince komple kaldırdı

Ayrıca %99 hak yiyor demeniz sizinde hakka girdiğinizi belirtmek isterim.

Ek olarak ise bu tür durumlarda en iyi öğrenme amacı alo170 dir buraya yazarak veya arayarak kesin bilgi edinebilirsiniz forumdaki kişilerin lafına bakarak işinizden olmayınız