webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısaca; insan eşek olunca semer vuran çok olur.
Maalesef bizler hakkımızı aramayı bilmiyoruz.

Bilinçli tüketici değiliz mesela. Daha çook uzar gider bu liste.

Haliyle istismar eden / etmeye çalışan patronlarda, personellerde olacaktır.