Merhaba amacım patronları savunmak değil
Siz eğer beyaz yaka personeli iseniz beyaz yakaya hiç bir iş yerinde fazla mesai ücreti ödenmez maaşları onlara göre verilir
Çalışma saati hakkında ise çalışma saatinde yemek ve çay saati vakti düşülür siz muhtemelen günde 1 saat yemek 15 dk çay molası var eğer böyle ise sizin günlük çalışma saatiniz 9 saat olarak hesaplamanız gerekir cumartesi ise 8 saat çalışıyorsunuz
Toplamda 53 saat çalışıp 45 saat üzerinden maaş alıyorsunuz
Ve emin olun maalesef tr hemen hemen her yerinde böyle
Ama yine diyorum beyaz yaka olarak çalışıyorsanız haftada 100 saatte çalışsanız alamazsınız bu yasaldır
İyi forumlar
Eksik bilgi. Beyaz yakalılar yönetici de olsa eğer mesai saatlerini belirleyen bir üst yönetici varsa ek mesai ücretine hak kazanır.
https://www.birganpartners.com/beyaz...mesai-kavrami/