Hak hukuk onlar için bir şey ifade etmez ki.
Satsan para eder mi ona bakarlar.
Ben şimdiye kadar 2 kere battım. İkisinde de zor zamanlardan geçerken manevra yapacak birikimim varken personelin hakkını yemeyeyim diye maaşları hep gününde ödedim. Battım ama titanik gibi değil, eğilip bükülmeden kalıp halinde. İçim rahat