bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işlemin tek taraflı olduğunun farkında olduğunuzu tahmin ediyorum. Mesela siz bana makale yazdirsanız ben sizden ilk önce ödeme talep ederim.
tamam işte, bende gelir konuna pmden yazıldı yazarım bunda abes olan nedir 🙂