Evet haftalık 45 saat.
Ama her şeyin yolunu buluyorlar.
Mesela çay-çorba-yemek saatleri bu 45 saate dahil değildir.

Atıyorum Adam yemek süresini 1 saat, Çay saatlerini yarım saat belirtmiştir resmiyette. (Gerçekte işçiler o kadar çok mola yapmıyor tabi)
Resmiyette böyle olduğu için de fazladan kalmış oluyorsunuz cezasıda olmuyor.

Olay bu.