Bunu birtek özel yapmıyor ki belediyeler de yapıyor.

3 sene oldu sendika daha gelemedi şu anda mahkemelik. Fazla çalıştırıyorlar konuştuğun zaman sıkıntı oluyor. Hiçbir arkadaşın arkanda durmuyor.