Parmak izi için sizden kvkk onayı almalılar, eğer aldılarsa ve imzaladığınız sözleşmenin kopyasını aldıysanız o şekilde başvurun. Genellikle bu tür sistemleri eğer arada bir sözleşme yoksa aylık olarak silerler. Bu şekilde sizin verileriniz silinir. (Biz de aynısını yapıyorduk)