Bu milleti kul hakkı diye diye çatır çatır soydular, kul hakkı diyen patroncuk da onların zihniyetinin yansıması. Devlet işçinin yanında olsa ödleri kopar 1 kuruş eksik yatırmaya. Bunların korkusu Allah korkusu değil doymama korkusu. Yazıklar olsun.