11dk önce güncelleme yapmışlar. SBG2 tamamen yok olmuş. SBG1'in bir kısmı yok olmuş. SBG4'de hiçbir sorun yok denmiş, SBG3 ise itfaiyeciler tarafından korunuyor denmiş.
SBG2'de bir VPS makinamız vardı, anladığım kadarıyla kül olmuş durumda.
SBG3'de 2 hosting makinamız vardı, anladığım kadarıyla gün içinde erişimi sağlarlar gibi görünüyor.
SBG2'de makinası olan herkese ve SBG1'de olanların bir kısmına geçmiş olsun diyelim.
Ovh de gelişmelere baktım herhangi bir açıklama göremedim nerden belirtmişler hocam.