Sanal sunucularımızın olduğu bir sunucumuz SBG2'deydi maalesef. Saat 03:20'de load artışları başlamış 03:30 gibi de erişim kesilmiş görünüyor. Önce sunucuda bir sorun var diye düşündük, fakat sanırım sıcaklıktan dolayı bu sorun başlamış ve erişimler gitmiş. Umarım felaketle karşılaşmayız. Sürekli söylesek de bizim insanlarımız maalesef hiçbir zaman yedekli çalışmıyor. Durum hiç iyi görünmüyor.