Anladım teşekkür ederim lakin fazla gerekli bir şey değil gibi zaten bunu tarayıcılar aracılığı ile yapabiliyoruz fazla bir artısı yok gibi , tek avantajı bir kaç saniye fazla zaman harcatmaz.
Ben de beğendim ama fiyat çok sanki yani buradaki tüm her şeyi zaten browserların devtools'unu kullanarak da yapabilirsiniz. Tabii daha yavaş olur ama olur
Evet bahsettiğiniz gibi devtoolsta hepsi var olan şeyler ama gerek tasarım olsun gerek sağladığı pratiklik çok cezbetti