Merhaba Dostlarım İyi Akşamlar;

Bir Arkadaşım Telefonu Sıfırlamış Hard Reset Atarak ve Gmail Hesabı istiyor direk telefon açılmıyor odin ile stock rom atıcam ancak dowloand moduna girmiyor recovery kısmına giriyor yine ne yaptıysam yapayım dowloand moduna giremedim yardımcı olabilecek varmı ?

(Sırf yorum yapmak için googleden copy pasted yapmayın)