Konuda daha fazla detay verebilirsiniz. Onun dışında, cevap vermeyen tipleri zaten eğitemezsin. Bana da denk geliyor öyleleri.
Benim de farklı forumlarda alım-satım durumlarım oluyor.
Mesaj atıyorum. Belli bir sürede dönüş olmazsa kullanıcıyı engelliyorum.
Neticede bugün satıcıysam, yarın alıcıyım.
Bazen de sana mesaj atmayan, yarın kendisi konu açtığında; satın almayacaksan da sen de aynısını ona yap.
Arka arkaya sorular sor, ayrıntı iste, oyala. cevap yazma.
Görsün nasıl oluyormuş.
Kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapma mevzusu insan olan için geçerli.
Sana yapılıyorsa, sen de kısas hakkını kullanacaksın.
katılıyorum hocam bu sözüne