Geçen sene kartvizit bastırmıştım. (Ucuz etin yahnisi yavan olur misali) İlgileri ve desteği mükemmel ancak kartvizitlerde şöyle bir sıkıntı var elinizde oynayınca falan elinize bazen boyası çıkabiliyor ve köşeleri hemen yıpranıyor bükülüveriyor. Eğer bu firmadan kartivit bastırmayı düşünüyorsanız PVC Kaplamalı kartvizit bastırın. Onun dışında tişört olayında açıkçası bir fikrim yok. Baskı firmalarına güvenemezdim açıkçası sağlık sorunları doğurma riski olabilir.