Daha önce bende çalışmıştım oldukça memnun kaldığım bir yazardı müsaitlik durumu olmadığı için tekrar çalışamamıştık.
Kendisine buradan başarılar diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun her zaman arkanızdayız