Merhabalar, Odeaweb firmasını ilk olarak 2018'de tanıdım https://www.r10.net/ticaret-detay/664536/103222 fiyat konusunda 1-2 TL'ye aldanıp bir çok firma değiştirdim ama değiştirmez olaydım.
Şuan ortalama 1 yıldır kullanıyorum tekrardan ve aşırı memnunum. Canlı destek geri dönüşleri, ödeme konusunda yardımcı olmaları vs. vs. ortalama 1 yıldır sitelerine ödeme yapmak için giriyorum sadece.

Eğer 1-2 TL fazla vereyim kafam rahat olsun derseniz o firma kesinlikle @odeaweb; 'dir. Fiyatları bir çok yerle hemen hemen aynı zaten arkadaşlar.
Buradan tüm çalışanlarına teşekkür ederim.