karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce kapadım pcyi hiçbir problem yoktu
BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T.T. alt yapısını kullanıyorum ama bir problem yok şuanlık
bende o kadar yavaş ki any deske bile bağlanamıyorum