Baldking35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kart için bildiğiniz önerebileceğiniz bir ayar varsa pm atabilirmisiniz size zahmet olmazsa.
hive os mu kullanıyosunuz windows üzerinden mi yapıyosunuz