Domain ticaretinde olan pek çok kişi alacağı domaini yatırımlık ticari araç olarak görse de, bazen aralarından bir tanesi bizlere dokunabiliyor. Peki sizlerin sakladığınız domain var mı? (İsteğe bağlı nedenini de yazabilirsiniz.)
Ben aslında ilk kaydettiğim domaini saklamayı düşünsem de satma kararı almıştım

Şimdi ise Kustah'ı saklayacağım. Nedeni ise kelimenin bana hoş gelmesi.
Haydi tartışalım