Adaleti neden şaşsın hocam? Binlerce üye var. Tek tek takip edemezler. Report edin ki hatalı konu veya mesajlar kaldırılsın ve tekrarı halinde ceza uygulansın. Report etmeden görmemeleri binlerce üyesi bulunan bir forum için gayet doğal.
Günler sonra kaldırılanlar oluyor yetersiz kalıyor. Ek olarak davranışsal olarak modların tepkisi değişiyor. Tehditvari konuşanda oluyor.