Konu
Yazan mı? Yazar mı yazılmalı?
08-03-2021, 19:53:06
#8
Misafir
Bir çok blogumda; "Paylaşan" olarak çevirdim. Sorunuza gelecek olursam "Yazar" => "author" mantığıyla daha doğru gibi.