Merhaba, bir proje üzerinde çalışıyorum. DB bağlantısı yaparken Cyber panelde php dosyaları üzerinde değişiklik yapmam gerekti sonrasında phpmyadmin'e giriş yapamaz oldum. Normalde Cyberpanel üzerinden otomatik olarak giriş yapıyordu. Farklı bir yöntemi ya da farklı bir çözüm önerisi olan var mı?
Merhaba huseyincinar11,
Sunucu kiraladığınız yerden destek alınız, bu tarz sorunlar kolayca çözülebilecek sorunlardır. Otomatik login olamıyor ise manuel şekilde mysql root ile mutlaka olacaktır.
İyi çalışmalar.