Netinternet içi "Universal Kabin Kızağı" alınacaktır, fazladan elinde olan bir firma varsa r10 üzerinden ücretini ve ne zaman teslim edebileceğini mesaj olarak gönderebilirse sevinirim. Sağlıklı Günler Dilerim.