Merhaba arkadaşlar,

Önceden macbook kullanıyorduk ama bazı sebeplerden dolayı bir süredir windows üzerindeydik. r10 gurularının önerileriyle M1 çipli 9 adet macbook air aldık. İlk izlenimlerim eğer 6-7 bine bir cihaz alacaksanız biraz daha maliyeti yükseltin ve mutlaka Macbook Air radarınızda olsun. Akıyor... Macbook bu kez yapmış, hiç düşünmeyin. Fazlasıyla zorladım cihazı bana mısın demiyor.

Öneri sunanlara tekrar teşekkürler.