İŞ VERİLMİŞTİR!
Selamlar
R10'da 2. kez maalesef iş verip yaptıramadım. 1. de param maalesef çalındı - 2. de ise siteyi yapan arkadaş kaza geçirdi.
Siteyi tamamen kopya şekilde yaptırmak istiyorum.
Site: bostondynamics.com
Dipçe: 1. de paramı alıp işini yapmayan arkadaşı savcılığa verdim. Onunla orada hesaplaşacağız.
Fiyatları uygun tutarsanız sevinirim. 1-2k verebilecek maalesef param şu süreçte yok.
Bunların dışında önce iş ardından ücretinizi veririm. Aylardır siteyi yaptırmaya çalışıyorum buraya açtığım 5. konu sanırım bu yaptırdıklarımda maalesef problemli çıkıyor.
O yüzden önce seri bir şekilde iş için demo ardından ücret verilecektir.
Bir kaç aylık yeni gelen hesaplara iş yaptırmayı düşünmüyorum. Kusuruma bakmayın arkadaşlar.