İŞ VERİLMİŞTİR!

Selamlar

R10'da 2. kez maalesef iş verip yaptıramadım. 1. de param maalesef çalındı - 2. de ise siteyi yapan arkadaş kaza geçirdi.

Siteyi tamamen kopya şekilde yaptırmak istiyorum.


Site:

bostondynamics.com


Dipçe: 1. de paramı alıp işini yapmayan arkadaşı savcılığa verdim. Onunla orada hesaplaşacağız.

Fiyatları uygun tutarsanız sevinirim. 1-2k verebilecek maalesef param şu süreçte yok.

Bunların dışında önce iş ardından ücretinizi veririm. Aylardır siteyi yaptırmaya çalışıyorum buraya açtığım 5. konu sanırım bu yaptırdıklarımda maalesef problemli çıkıyor.

O yüzden önce seri bir şekilde iş için demo ardından ücret verilecektir.


Bir kaç aylık yeni gelen hesaplara iş yaptırmayı düşünmüyorum. Kusuruma bakmayın arkadaşlar.