Hocam bilgin yoksa hiç girme. Bu piyasa da birinin kazanması için birinin kaybetmesi gerekiyor. Bir yükseliş dalgasıydı alan panik yapmasa beklese bile kazandığı bir dönemdi dolayısıyla elinde tutan son 4-5 aydır kazandı fakat grafiklere bakarsan hiç bir maddi unsurun böyle devam etmeyeceğini görebilirsin. Piyasada zirvenin zirvesi olabileceği gibi dibin dibi de vardır. Piyasada istenilen algı oluştu. Her düşüşten sonra piyasa bir şekilde kendini topladı şeklinde düşünüyor insanlar ama biraz deneyimli olanlar bilir ki bu iş öyle değil Hele ki piyasa yapıcının parasına para katmak için illa piyasayı yükseltmesi gerekmiyorken, short işlem açıp düşerken de para kazanılabilir bir yöntem mümkünken...

Bu söylediklerim yatırım tavsiyesi değildir alacağım uzun vade bekleyeceğim dersen ona da söyleyeceğim olmaz ama günlük al sattan para kazanacağım dersen finansal okuryazarlığın olmadan, teknik analiz bilmeden falan bu piyasaya bulaşmanı önermem