Şuan bogadayiz herkes çok kazaniyor lakin açgözlü olanlar, maldan gerektiği yerde çıkmayanlar çok üzülecek bir zaman sonra. Tek tavsiyem Gözden çıkardığıniz para ile girin borsaya.