Merhaba, önümüzdeki sezon fatihe bir hesap kastırmak istiyorum. bunu yapabilen arkadaşlar pm den istedikleri ücret ile beraber iletişime geçebilirler mi?
merhabalar özel msj yolula iletime gecılmıstır
HİLESİZ KASTIRMAK İSTEYEN
ARKADAŞLARDA ÖZEL PM YADA WP DEN MSJ ATARAK BİLGİ ALABİLİRLER