Muhtemelen kendileri alımlarını yaptılar ve üyeler giriş yaptıktan sonra karlarını alıp çıkacaklar.
böyle olmaz hocam mala anlatır gibi anlatmanız lazım bu insanlara inananlar var.
insanlar halen bu olayların keriz silkeleme olduğunu anlamak istemiyorlar. alan aldı aldığı malı size sokmak için duyuru yapacaklar 1 liraya aldılar size 10 liraya çıkacak diyecekler sazan gibi atlayacaksınız 1 liralık mal 5 lira olacak evet oluyor 10 lira oluyor diyeceksiniz çat malı size 5 liradan sokacaklar bir daha da çıkmayacak. arada 3 lira olunca kaçabilir misiniz %300 ile ? tabiki kaçamazsınız nerde iteleme planladıklarını asla bilemezsiniz teknikler ve göstergeler çalışmaz.
borsada bu işin adı mal sokmaktır kimse babasının hayrına size pump için 2 milyonluk grup kasmaz.
grup gördüğünüz yerden kaçacaksınız bu kadar.