kazoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılarının devamını dilerim çok iyi bir program gibi duruyor. Lazım olursa sana ulaşırım zaten
Not: Bende Tekirdağ'dayım .
Bu mecrada henüz çok yeniyim, çok çok kısa süredir bot yazmakla ilgileniyorum. Geri dönüşlerin için çok teşekkür ederim