merhabalar, adsense web sitem için sonunda kabul edildi fakat reklam konusunda endişeliyim.

Sitede genel teknoloji blog olduğu için otomatik reklam mı yoksa kendi banner ekleyerek mi kullanmalıyım sizce.?