Kendisini biliyorum. Daha önce böyle konuların bilinmesini istemiyor ve özen gösteriyordu. Bu konuya haklı olarak hassas olarak yaklaşıyordu. Başka bir kullanıcı bu kardeşimiz hakkında yazı yazdığında engelinin bilinmemesi için birkaç ay önce bana özel mesaj göndermiş ve bu durumun bilinmemesini rica etmişti.
Bende kendisine bu cevabı yazmıştım;
Böyle değerli bir üyemiz olduğu için ve kendisinin hayatına ufakta olsa dokunabildiğimiz için mutluluk duyuyorum..
Çok teşekkür ederim, benim bir abim yok ama sizi öz abim kadar sevdiğimi bilmenizi isterim.
Konuyu açan güzel insan
@BLVCK; başta olmak üzere herkese sonsuz teşekkürler, size minnettârım.

Ben ailemden bile hiç böyle sözler duymadım.

Herkese sevgiler.
@UKHosting;
@TahaBYKTS;
@madtank;
@GameTrackerTR;
@byjameson;
@ismailerkus;
@Sungurbey;
@Asyneuma;
@ademakcan;
@ulupinarx;
@ahmetyigit;
@laaps;
@Joddey;
@WebCountries;
@ByHicKimse;
@Ody;
@WallArt;
@Gelfenomenol;
@UC_HARFLI;
@elfiza;
@Berkayyildirim;
@maister;
@HalilBatuhan;
@Fringe21;
@CytSaiN;
@webkit;
@Mustafam;
@BigSEO;
@abdullah07;
@LordHaseky;
@Celsius;
@ezaman;
@chnyrdkl;
@maliyassi;
@Nums;
@senibirkedigibi;
@Hodari;
@cleiner;
@Umutsuz78;
@Alperenyld;
@OziyWeb;
@Zyklon;
@muraatydn;
@JustRulz;