Sigortalı çalışıyorum, tek amacım dijital reklam ajansı açmak ama bir türlü baslayamiyorum nasıl öderim nasıl olur çalıştığım yerden açacağım dükkanın kirasını karsilayabilecek miyim dükkanı kiralasam içini nasıl dolduracağım.. hadi dükkan içi tmm ya iş gelmezse tutar mı ? Neden tutmasın herşey internete doğru gidiyor bir yerden başlasak mı ? Bunun gibi bin den fazla soru var.. işin içinden çıkamıyorum arkadaşlar etrafımda bir ton örnek var aslında acana kadar bu soruları sorup düşünen açtıktan sonra da herşeyin çok güzel gittiğini gördüğüm örnekler mevcut ama buna rağmen yine de adımı atmaktan çekiniyorum ne yapmak lazım bu yoldan geçmiş aşmış kimseler var mı fikir yol gösterecek.. iyi oldu bu konu az da olsa rahatladık..