Kendisini biliyorum. Daha önce böyle konuların bilinmesini istemiyor ve özen gösteriyordu. Bu konuya haklı olarak hassas olarak yaklaşıyordu. Başka bir kullanıcı bu kardeşimiz hakkında yazı yazdığında engelinin bilinmemesi için birkaç ay önce bana özel mesaj göndermiş ve bu durumun bilinmemesini rica etmişti.
Bende kendisine bu cevabı yazmıştım;
Alıntı
Bu arada görme engelli olman itibarını yerle bir etmez. Bizden daha itibarlı duruma getirir seni. Gözleri görüp dışarıda boş boş gezen milyonlarca insan var. Sen hepimizden daha azimli, daha çalışkansın. Böyle konulara takılma, bunlar seni daha fazla güçlendirmeli, iyi çalışmalar.
Böyle değerli bir üyemiz olduğu için ve kendisinin hayatına ufakta olsa dokunabildiğimiz için mutluluk duyuyorum..