Merhaba arkadaşlar. E devlet üzerinden marka tescil başvurusunda bulundum 5 gün önce. Ödemesini yaptım. baş vuru formu var elimde. Şu an değerlendirme aşamasında olduğunu görüyorum sorgulattığımda. Ben bu başvuru belgesi ile com.tr alan adı için müracaat edip domainimi alabilir miyim ? Yoksa markanın onaylanmasını mı beklemeliyim? Eğer öyle ise başvurunun onaylanması çok uzun sürerse işlerim gecikecek. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarım beni aydınlatırsa çok sevinirim.
Başvuru belgenizi bize gönderin, hızlıca aktif edelim, evrak v.s ile uğraşmayın.
Etiket için teşekkürler.