MBerat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinizde görüntü var ise kaskoya verin onlar gerekli şeyleri bulurlar , kaskonun yok ise bir fikrim yok

megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim karakola gidip şikayetçi olmayı denedin mi? Oradan gittiği güzergaha göre falan diğer kamera kayıtlarını, mobese kayıtlarını falan incelerler diye düşünüyorum.
araç şirketin aracı fakat kullanan bizdik karakola kendimiz şikayette bulunamıyoruz,dava açılması gerekiyor sonra kamera kaydı için belge çıkartılıyor elimde xxx plakası var bu plakanın gri connecte ait olduğuna emin olursak dava açacağız