Merhaba arkadaşlar. E devlet üzerinden marka tescil başvurusunda bulundum 5 gün önce. Ödemesini yaptım. baş vuru formu var elimde. Şu an değerlendirme aşamasında olduğunu görüyorum sorgulattığımda. Ben bu başvuru belgesi ile com.tr alan adı için müracaat edip domainimi alabilir miyim ? Yoksa markanın onaylanmasını mı beklemeliyim? Eğer öyle ise başvurunun onaylanması çok uzun sürerse işlerim gecikecek. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarım beni aydınlatırsa çok sevinirim.