Merhabalar,

Örneğin birkaç saat önce açılmış bir sitenin makalelerini hemen Google gibi getir yapmak mantıklı mı? Yoksa birkaç gün beklenmeli önce kendisi mi index almalı?

Bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir?