anladım ama yukarıda attığım kanunda istediği zaman diyor.Kafam iyice karıştı.
İnternet servis sağlayıcı firmalarından birinde hizmet veriyorum kesin olarak bedelsiz iptal için 3 sebep sayabilirim;
- Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir. ... Mal satışlarında bu süre 30 günü geçemez. Aksi takdirde tüketici sözleşmeyi feshedebilir.
- Firma tarafından sözleşme yükümlülükleri yerine getirilmediği taktirde hizmet alan kişi haklı sebeple ücretsiz iptal verebilir.
- Hizmet alan kişi taşınır ve yeni adresinde alt yapı yoksa ücretsiz iptal edilir.
Bunun dışında kendine göre haklı oldugunu düşünüp iptal talebinde bulunan her müşteriye bedel çıkarttıklarını gördüm.