Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi değil. Çok amatörce.
Geliştirmeleri açık şuan da hocam, geliştirmeye devam ediyoruz.

Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banner olarak güzel olmuş ama logo yerine yakışmaz hocam logo dediğin böyle bir şey olması lazım
Evet hocam haklısınız ancak herkese baktığımda normal logo yapmış websitelerine, gif logo yapmayı tercih ettim sadece websitemizde kullanmak için.

PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende banneri reklam sandım logo arıyorum mal gibi
Estağfurullah hocam evet öyle olmuş bende şimdi fark ettim