hocam ben eşimle cocugumla atladım arabaya izmirden gittim. internetten göreme de otel ayarladım öncesinde. gayet güzel butik bir oteldi. fiyatıda uygundu geceliği iki kişi 150 lira falandı.kahvaltısı vardı sadece. gezilecek yerler belli zaten. tur falan hiç gerek yok bence kendiniz kafanıza göre gezin.