Çok sağlıklı olmasada üyeler tablosuna cevrimici diye bir stün oluşturup session başlattığını çevrimiçini 1 olarak güncelleyebilir, session sonlandırıldığında cevrimici 0 güncelleyerek bir liste elde edebilirsin. Session kontrolünüde 10 dakikada bir yaparsın. Sanırım yeni başlamışsın, bu safhada socket io kısmıma girmen kafanı karıştırabilir en sağlıklısı bu olacaktır.