Bekirjimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 kez gittim. 1 inde 2 gece kaldım hatta.
Bize hep sizin aracınıza bilerek çarpacaklar vs dediler. Böyle bir durum kesinlikle yaşamadık. Girmeden önce Rize’den bagaja çay basmıştık. Gürcüye girerken birşey demediler, çıkarkende pek umursamadılar. Sadece aracınla girersen orada sigorta yapılması gerekiyormuş. Oradan bi bizi dolandırdılar, başka arabanın kağıdını yitmişler bizde bakmadık. Ben sigara vs aldım, bir diğer seferde de alkol vs aldım. Herhangi bir sorun olmadı, yine de teknolojik ürünler olduğu İçin kutuyu açman iyi olur bence.

Gezmeye de Zaten meydan var, belirli şeyler var klasik.
Ali-Nino, Dönmedolap, Harf Kulesi, İsmini Hatırlamıyorum Heykellerin Olduğu Bir Meydan Vardı, Batum’da 1 Tane cami var, Kilise Ziyareti Yapabilirsiniz 😊
Çok teşekkürler hocam not alıyorum bunları